heejsan har sprungit och fyndat; )

hej som ni såg i the rubrik så har jag sprungit till härlandatjärn med tilda och badat det var så himla bra gjort av oss (stolt) nee men,, åsso kommatecken passar bra hääär, just nu sitter jag och tilda här på hennes golv som e sköönt att blogga på; ) men snacket om att jag har har fyndat var inne i min gaderob låg det en vit blus med lite mönster den har jag alltid tyckt var fulmen idag var den fin till ett par jeans shorts så jag har det på min lyckodag nee den var igår, för jag och tilda var på liseberg för att mina lite efterblivna föreldrar (skojsa) ville titta på jill jonsson (stavning? medans jag + tilda inte ville säga nej till att åka lite, ; ), vi började med kanonen sen blev det lisebergsbanan sen spelade vi pålyckohjulen jag vann två andravinster yee en daim-påse och en ahlgrensbilar-påse and that's good neej nu går vi över till bilderna puss och kram sanna; )


ojj cp bild på ansiktet:thumbdown:



yee yee




med denna pussmun  ssäger jag puss och hinner inte med mer bilder men some other time


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag följer den bloggen =) Jag är halvkusin med hennes kompis =D

2010-08-03 @ 16:25:09
URL: http://thenameisidah.blogg.se/



Postat av: Ida

JAPP, Nina =)

2010-08-04 @ 15:00:18
URL: http://thenameisidah.blogg.se/



Postat av: Tilda

Mina bilde:) (L)

2010-08-07 @ 11:28:05
URL: http://thiisiisme.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0