bio me klara det ar ett plus men toaletterna var ett minus..

hej idag har jag varit på stan med klara för hon skulle köpa lite staffs vi letade i nordstan och kungsportsplatsen det vi hittade var sin frapino på expressohouse mums! gott ska jag säga er, sen var det skynda hem för att åka till bergakungen för att se eclipse, den var bra men ja gillar bara twilight-filmerna är inget världsfan direkt, just nu sitter jag och äter mamma tror att glaset ska välta över datorn men hhmm knappast:bigeyes: . Jag vill att skolan ska börja fast ändå inte, asså jag längtar ju till sexan men lov är gött; )''
nu tog det slut med ord ska gå tll klara nu vi bör nog spela lite fotboll hejdå puss/kram/sanna


på orust bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg blogg, kolla gärna in min =D

2010-08-03 @ 09:31:11
URL: http://thenameisidah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0