är sjuk de e sorgligt!

hej idag har jag varit på hönö som ni redan visste; ),kände mig dessvärre inte så bra men kom hem klockan 5ungefär och hade feber: ( + en dos huvudvärk! nu har jag eller mamma egentligen köpt en julia tidning till mig så har faktiskt suttit och läst den i en och en halvtimme fattar inte hur seg jag e, men jag fastnar typ överallt! jag tror jag har läst allt i den tidningen och jag menar verkligen det haha; ) nu e spotify på, billionaire spelas den e skön och ha på lågt, med huvudvärk blir det segt med hög musik så de undviker jag.ojj nu byttes det låt till skaka rumpa nej ska bara byta till airplanes! skolan börjar om fem dagar: ( ? : )? aaah i julia tar dom förgivet att man börjar högstadiet i sjuan bajs på dom: P hejdå ses


filip och fredrik och jag och tova plus eira i kanten!


bästa bilden vi har alla ville fram och ta atograferna:blush: hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0