Natten och dagen med klara och issa...

Tjena!
Igår så sov jag ju över med ↑, ahah sov och sov vi dygna occh när klockan var fem kom vi på att vi kunde gå till gymmet som öppnade halv sju. Vi gick o satte oss utanför gymmet i en och en halv timma och flumma haha...
Vi gymmade i lite mer än en timma, haha har inget kort men ingen bryr sig typ där;P När vi kom hem till issa så såg vi tio minuter på någon skräckfilm innan vi slocknade och sov till klockan två då jag och klara var tvugna att dra hem för vi hade träning vid fem. När jag kom hem så dushade jag och bytte om sen kom klara till mig en stund innan. Träningen var go kände inte att jag var trött eller jo det är klart men inte lika mycket som jag trodde.
Nu sitter jag framför matchen, hejar inte på någon av dem faktiskt puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gymmar du? jättefin blogg btw!

2012-06-29 @ 02:33:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0