KÖPENHAMN!

Hejsan!
Just nu sitter jag på hotellrummet efter en händelserik dag. 
Vi kom fram ungefär klockan halv tre efter att ha åkt bil och kollat på gossip girl i fyra timmar!
När vi kom fram checkade vi in och sedan drog vi ut på stan, kom på att jag hade glömt min skinnjacka hemma och blev assur haha förstörde halva dagen ... ;)
Efter att vi hade virrat runt i stan en stund och tagit en fika så drog vi hem och lämnade lite grejer sen gick jag och pappa till ett varuhus typ som allum och köpte lite snacks och stuffs, vi gick förbi en affär och så kom jag på att jag behövde en jacka. Köpte en jacka som skulle kostat 2400 svenska man ba what:O men det måste varit 99% rea eller någonting för fick den för 500 :D. Helt okej var den men mest för att det var askallt att gå runt i typ t-shirt och tjocktröja :P
Nu ska vi snart gå ut och käka, kanske hörs senare puss puss!
ps. tack issa som gästbloggade hihi lav ya!
 
 
och en bild på hur jag ser ut just nu ...
o.0
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

myyysigt asså!:*

2012-07-18 @ 14:12:56
URL: http://tildaholm.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0