I wanna be up all night and do it all with you.

Tjenaa mittbena hahahahah,,, okej jag är typ flumm..
 
Kvällen och natten var goo jag och klara somnade aldrig så vi råkade dygna medans issa somnade på morgonen (hon somnade typ i mina skämt) och wilma somnade någon gång på natten. Haha jag har nog aldrig haft så roligt som igår! haha sen på morgonen så upptäckte jag och klara att bakdörren hade stått öppen hela natten och vi ba :O så vi blev typ ännu mer flumm och aa herregud asså vi skrattade typ åt allt vi sa. Jag var helt lost i våran humor ända tills frukosten typ för då  skulle vi ju dra oss upp till träningen också. 
Träningen var la helt okej alla skratta sönder den och så men det är faktiskt gött att man kan ha sånna träningar också inte helt stenhårda och seriösa varje gång ;D, efter det så badade jag, klara, wilma, sara och nora i härlandatjärn 
, skönt och kuuul fast dumt mot min förskylning.
Nu sitter jag hemma och ska kolla på Gossip Girl :I 
Ikväll blirde finaliaaa i EM hejar lite på Spanien men tycker att Italien spelar mer fotboll så det dpelar ingen roll vilka som vinner faktiskt kommer sitta klistrad iaf, Puss :*
 
 
packning på cykeln :(
så går det när man egopixar söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har hon köpt den blusen? svara gärna i ett inlägg? :)

2012-07-01 @ 18:20:13



Postat av: klara

HAHHAHAHHA NEEE,
På Köpte den på Zara Sanna :)

2012-07-02 @ 14:28:24
URL: http://klarafagberg.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0