Fotbollsdag!

Hemma nu efter en dag som började segt men slutade gött!
Vi kom dit , bytte om och förlorade första matchen kunde tyvärr inte va med den matchen för hade typ kramp i mina magmuskler :(( andra matchen vann vi men sista mot änglagård loosa vi men vi gjorde första målet;D alltid nått aja synd men inte hela världen!
Efter cuppen kom jag hem till en låst dörr haha var utelåst i en halvtimma sen kom mamma äntligen hem och hade glömt bort mig helt o hållet:( men hon hade köpt en semla som vi delade på haha . Jag kollade lite på paradise hotel norge innan jag gick till träningen som var sjukt kul haha:D jättekul verkligen!
Nu kom jag hem för typ en halvtimme sen och har nyss dushat, sitter o kollar på nått körprogram tråkigt! hejdå:) src="https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2024976/images/2012/pic_187345310.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0