VARMT :(

Tjo!
Kom hem från Eskilscupen helt sliten och i matchkläder för några timmar sedan, vi åkte ut i semifinal på straffar. Föst var jag emo i typ tjugo minuter men sen släppte det jag hann tyvärr inte ta min straff men är ändå nöjd med vår insats i cupen. Coolt att vi kan mäta oss bland dem fyra bästa lagen i sverige tror jag det var:)
Dessa dagarna har vart så roliga, laget har blivit mycket närmre och alla har kämpat som bara den.
Discot var faktiskt rätt okej vi var la där i en timme eller något, skulle vara hemma vid elva-.-
När jag kom hem förut så dushade jag och sedan så tog jag på mig dem goaste kläderna jag kunde hitta haha.
Har typ masserat mina ben i en halvtimma nu, har haft skit tur under cupen alla har haft ont överallt men jag hade inga skavsår eller lårkakor o sånt det mesta kom nu efteråt.
Imon ska jag vara med issa saknar den tösen 0.0 haha vi ska ba mysa inne i stan typ bara vi två :)
Puss här kommer lite bilder !
 
haha lite fina bilder men skit i igga mitt finger ..
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

shirre!! grattiIIs:DDD

2012-08-07 @ 16:17:18
URL: http://tildaholm.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0