OOOOOops..

Hej!
Dessa dagarna som gått har jag bara varit med kompisar, kollat på film, tränat, sovit över, varit på Liseberg:D och träffat släckt!
Igår sov jag över hos Wilma med Klara w också, det var askul somnade fyra och vaknade två:0 haha fatta paniken när jag vaknade och kollade klockan (Wilma skulle åka till tjörn vid tre). Vi käkade frukost och packade ihop våra grejer sen drog vi hem till mig och kollade på Gossip girl. Vid fem drog jag ut och sprang haha klara cyklade bredvid för hon hade inga kläder med sig...
Efter att jag hade sprungit så cyklade  jag hem och åt jättegod mat+kollade på handbollen med familjen och lite gäster shit vad nervöst det där var ush! men GÖTT att dem vann!
Nu kom nyss Klara hit vi kollar på Gossip girl och myser, lovar att blogga mer nu puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
maten!
 
 
 
  jag just nu:*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0