Ullared!

Tjabba!
Imorgon bär det av till ullared , klockan tio i sju ska alla mötas vid rebergs herre vad tidigt javet men med ett gött gäng tjejor blirde värt det!
Bussen går halv åtta från centralen så vi är kanske framme vid nio:o?
Har varit hos Tova hela dagen och chillat somsagt men kom hem vid halv nio typ sen dess har jag bara snackat med mina föräldrar lite om imon och skrivit ner lite vad jag ska kolla på och så! kommer själcklart hitta lite mer grejer som man inte har tänkt på innan aa helt enkelt impulsivköp :P
Här är för er som vill se min lista !
  • iphoneskal 1/2
  • maskara, fondution, puder?(har redan men varför inte fylla på så det räcker)
  • noppare
  • plånbok?
  • sminkborttagning
  • balsam&shampoo
  • parfym, kanske beyonces heat rush eller vad den nu hette
  • kläder, måste prioritera!
  • underkläder
  • kindermaxi hahahahhahaha
  • deo
  • kanske lite puderborstar mm.
  • hårinpackning
  • bok till ett skolprojekt
  • och en penna på det typ silve-spritpenna
  • munkjacka , aa hör till kläder men ändå
  • och massa annat smått och gott!
Kommer inte hinna blogga , eller jo isåfall på bussen! juste juste :)
Missar träningen och det är piss men men.
Kommer hem vid halv sex imon typ så hejdå !

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sanna ha det så bra på Ullared imorgon!! Hoppas du hittar många fina saker. Puss älskar dig!

2012-04-11 @ 23:06:19
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0