Igår!

Igår i skolan var vi på nått ubåtsmuseeum, helt okej men sviiiinkallt! efter det åt vi på subway och gick runt lite i stan. Hoppade gympan för det var typ tjugo minuter kvar...
Efter skolan så flummade jag, johanna f och klara f runt på NK i stan;D
Vi köpte godis, jordgubbar och munkar sen satt vi i några soffor o chilla. haha vi gick till hårgrejerna och sånt johanna fick lite wax i sitt hår kan man säga;)
Vi målade klaras naglar i nån affär och sen drog vi till donken för tjocka johanna skulle äta! nejdå jag o klara dela på ett happymeal!
På kvällen så va vid på kålltorp o spela fotboll sen gick vi hem o chilla vid datan. Klara gick väl vid tolv typ sen gick jag o la mig va så jäkla trött och skulle ju spela match idag:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0