Vinst!

Hej !
Idag gick jag upp halv sju för att ta mig till gatans korsning, där mötte jag Johanna , Tova och Hilma sen gick vi till busshållplatsen.
Väl framme vid hållplatsen så har vår gympalärare försovit sig och vi åker till gamlestadskolan utan honom, det tar tid att hitta men efter en stunds promenad kommer vi fram.
Skolan var ganska fattig eller vad man ska säga..
Första matchen var mot gamlestadsskolan det blev 6-3
Andra var mot Tyska skolan det blev 13-0
Tredje var mot lackebyskolan det blev 11-3

Alla tre var vinster! grymt bra jobbat 6c grymt!

Nu sitter jag och har precis läst klart till sidan 160 i ''Hungerspelen''.

Snart ska jag äta tacos det var typ hundra år sen ,, seyouzoon


Weheart it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0