tja, sitter i min nya pälsmössa..

hej idag blev det klara f och nora k:) askul  dagen började med skype sen lite godis och sånt . efter detta hade vi snöbollskrig:D det blev inte så långt för vi gick till ica och köpte spraygrädde:( smaka skit rent bajs smakade det men till en perfekt kokad chokladkopp smakade det betydligt bättre!:) förut fick jag ett samtal från min pappa, han sa att dom hade köpt en present till mig (jag blir överlycklig) haha alltid kul med presenter..:D nu har jag nyss öppnat hm-påsen och i låg det en pälsmösssa en svart jag är inte så jätte nöjd lite diss kanske men jag tycker ändå den är lite cool.. mina föreldrar blir så sjukt trötta på mig eftersom jag är jätte kräsen (inom kläder och skor) vet inte varför en tanke är väll att jag är osäker.. men jag ska sova på saken om mössan, fårse kanske lämnas tillbaka, tråkigt nog. nu sitter jag vid köksbordet ensam för klara och nora gick nyss, ikväll kanske det blir tova efter en middag hos grannarna:) har inte frågat tova en men om en sekund på skype så.. vi ses puss okej mössan är diss:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0