rebecka:D

idag har jag varit med rebecka vi var på kålltorp och spelade lite fotboll och sen märkte vi att om vi inte nuddade vatten så snart som möjligt skulle vi döööö så vi gick hem till mig och körde lite vattenkrig jag tror jag vann:blush: nej haha du var också bra rebecka om du läser detta. Därefter hämtade pappa mig för att vi skulle åka till tims(min storebror) vernisage (hans sommarjobb är någon kost grej) hehe känner att det blir lite mycket paranteser aja men detaljer är bra, i alla fall var det väldigt coolt och allt var snyggt;) just nu väntar jag på att maten ska bli klara jag tror det skulle bli något med pasta aja vem bryr sig?. ajuste jag har ju gjort en del förendringar på bloggen vad tycker ni? allvarligt talat så ska jag nog ändra men detta har jag bara hittat på i morse det får duga så länge.........  hejdå det blir en bild på rebecka bara för att hon ee så snäll<3


 så ser man inte ens ansiktet men fin<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för en son fin dag med dig gmn <3

2010-07-05 @ 23:15:04



Postat av: sanna<3

tck själv:) det var jätte skojj;)

2010-07-06 @ 10:28:03
URL: http://eendelavmig.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0