heejsan nu kan jag knappt skr....

hejsan nu kan jag knappt skriva min hjärna är tung som en sten i am gonna tell you why:) jo idag skulle jag ut och springa i skatås men när jag kommit  halvägs till härlandatjärn så tar det stopp i halsen jag är ganska förkyld men det var segt för jag ville springa men det var bara att vända:( aja och sen behöver jag väll inte skriva om alla mina andra besvär tex  inga kompisar hemma och ont i huvudet baaajs! plus ensam hemma = inget att göra man kan väll inte blogga hela dagen det blir enformigt tror jag men ska måla mina naglar haha går ju knappt så korta mm hejdå ses ikväll:)
Göteborgshjulet igår tyvärr hände det något kånstigt med min dator igår så jag skrev ju att jag skulle lägga in bilder från IKEA och från Göteborgshjulet men det blev bara från IKEA

Kommentarer
Postat av: sanna<3

tja

2010-07-10 @ 12:08:48
URL: http://eendelavmig.blogg.se/



Postat av: sara

sv: nej min lillastyster heter fanny

2010-07-10 @ 22:56:47
URL: http://saralinneea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0