imorgon?

hej skolan börjar imorgon fattar ni eller! först tänker man att det har varit kort men sen tänker man typ tillbaka till midsommar då är det ju hundra år sedan,aja man får ta det som det kommer för kul ska det ju bli med ny klass och allt! idag vaknade jag klockan åtta lite segt men man vänjer sig lite till att gå upp sju nästan varje dag, eller lite mer sovmorgornar blir det kanske; )nu ska jag nörda på icy tower,men innan det ska jag berätta att jag ska till stan idag tror jag och då ska jag kanske köpa något,några saker.och jag har en till sak att berätta min familj ska kanske köpa en systemkamera fattar ni va gött bloggen kommer då att få mycket bättre bilder än mobilbilder! woho ses !


mitt kära läppbalsam åhlens 99kr

Kommentarer
Postat av: Eira

Men...eran familj är ju inte elva? det är nog lite sent..;D ;D hahaah (L)

GÖÖTTT!

2010-08-18 @ 09:52:44
URL: http://itsallaboutmylife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0