hejsan känner hur min....

hejsan känner hur mina ögonlock sjunker dom kan inte hållas uppe länge till tog nyss bort min maskara och har ångest att jag inte gjorde det precis innan läggdags: ( , men nu ska det vara : ) smilar för idag har dagen börjat med en springtur like i told ya, sedan var det hem för att ducha och äta lunch sen kom tilda springandes med en dator i handen så vi började fixa med våra bloggar har en header som väntar kommer om någon vecka iallafall så kom Hilma efter en lång data-halvdag och vi gick och fikade på en eng en grön eng haha; ) .(tog min header-bild där).Sen gick vi runt i våra områden tillslut bestämmde vi oss för en film det blev ''fucking Åmol'' ganska bra faktiskt Hilma hade den hemma(helt ointresant: S hilma hade den hemma jag gillar detaljer) (och paranteser) ....nu kommer bilder; )

ojj mitt finger kom med kan ni förlåta mig jag är så trött orkar inte gå in på picnik nu?


vi hade sånna här tatuerigar på båda kinderna!

asså ni får ursäkta mina ögonlock faller ses imorgon /)





Kommentarer
Postat av: Ida

Du får gärna vara med i min lilla tävling på min blogg =)

2010-08-06 @ 13:26:44
URL: http://thenameisidah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0