Magsjuk :(

Hej!
Igårkväll efter träningen kände jag mig inte alls bra men trodde inte det var så illa föränn jag typ spydde ner hela badrummet ...
Sen på natten sov jag typ ingenting eftersom jag fick springa upp hela tiden. Har inte haft magsjuka nån gång och inte spytt nån gång sen jag var typ tre så aa.. segt är det , missade matteprovet idag :(
Nu ska jag äta lite skorpa haha mmmmmm.
Har kollat på mtv hela dagen det var typ maraton med Ankward och teen mom så det är gött:)
Hoppas att jag blir frisk snart, det är avslutning i fotbollen på lördag och då vill jag verkligen vara med!


Kommentarer
Postat av: klara

nej sanna, ush!

se till att bli frisk snart !<3

2011-11-23 @ 17:39:04
URL: http://klarafagberg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0