orientera orientera..;)

Tja!
Idag var det orienteringsdag, jag var med klara o vi var grymma! kom först så fick vänta as länge . Haha vi köote glass Tjocka...
Efter det åkte jag klara o issa hem tilm issas pappa ! har aldrig vart där förut + att vi träffade issas blyga lilla söta lillebror cesar ! :I
Senare åkte vi hem, jag pluggade lite franska och sen drog jag till
en go träning, okej lite akward va det faktiskt. Vi skämde ut oss ganska mycket när vi skulle skjuta långbollar o alla faila typ nåra gånger (vi spelar bredvid p-98 orna;) )
Kom hem vi åtta och dusha
nyss haha orkade inte tidigare!
Nu ska jag nog äta något sen ska jag läsa lite.

KOLLA hahha goo men bloggar på mobilen:( http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=vc8g-Y5yAMU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0