regnit värre...

Tjop! Kom nyss hem från träningen eller nyss och nyss snarare för två timmar sedan :D 
Har dushat och käkat, bestämde mig för att bara mysa idag. Har knappt hunnit chilla detta sommarlovet, det har liksom dragit igång med så mycket aktiviteter typ Liseberg, övernattningar, matcher, träningar och småjobb men deet är också kul!
Träningen var goo men det ösregnade större delar av den:s vi tog et ganska lugnt idag vilket var tur eftersom jag har dragit på mig någon förskylning vilket jag HATAR;(
Nu sitter jag och kollar på barnsjukhuset eller nått fast är mest inne på datan, funderar på ny design :D
 
Bild från förra somaren bruun ;O

Kommentarer
Postat av: tilda

fiin!
shit vad ljust hår du hade:o

2012-06-24 @ 17:56:04
URL: http://tildaholm.blogg.se



Postat av: Issaaa

ditt hår, så långt!!!

2012-06-24 @ 23:37:03
URL: http://isabellekallstrom.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0