Hemma från träning!

Tja!
Vet att jag inte har bloggat men har satt bloggen åt sidan lite iaf i onsdags var hela klassen på Hungerspelen sjukt kul var det! alla tycket den var skit bra, förutom jag . haha nejmen jag tycket den var jätte bra men boken var typ tre gånger bättre den är ju alltid böcker liksom!
Efter hungerspelen drog jag , klara w och issa hem till mig pluggade va inne på facebook och köpte godis myyyyspyyys!
Idag var det skola helt okej , fick tillbaka våra franskaprov bara fem fel!:) faktiskt ganska nöjd. Efter skolan så pluggade jag lite och läste FRIDA man fick med någon concealer som sög:(
Klockan fem var det träning , gött vardet!:)
När jag kom hem så åt jag och sen pluggade jag lite franska och så och sen har jag bara chillat och kollat på teve typ .
Imon är det fredag och jag ska va med rebecka issa o klara efter skolan , kommer säkert bli grymt ;) ses
w<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0