18 JUNI

Hejsan :)
Idag vaknade jag vid tolv eller något, fixade mig och tvingades iväg för att ta den andra sprutan av livmoderhalscancer sprutorna, känns som att jag håller på att komma över min rädsla typ, känns riktigt bra *stolt*
Efter det så chillade jag en stund och sen så träffade jag klara fagberg. Vi möttes vid hålplatsen och gick till videoaffären, var assugen på att hyra en skräckfilm men det blev aldrig att vi hyrde någon för vi hade hemma och så haha ;D Klara kände asmycket för att dra till Liseberg så det gjorde vi och jag skjutsade klara dit (SMART?) NEJ.
Det regnade som fan hela vägen dit men vi höll humöret uppe och sjöng haha:D När vi var framme så var la klockan typ fem eller nått så vi åkte massa grejer och blev skitsura på en kille som såg att vi typ skulle spy o ba nu tar vi en omgång till bara för att det är så fint väder sen typ fråga han oss om vi hade haft en bra åktur vi ba fuckkyouuuu.
Åt vofflor vidd nio sen drog vi hem i ösregnet haha skjutsade halva vägen var för uppförsbackar are not in my <3
Nej nu ska jag faktiskt inte radera denna texten bara för att en sammanfattning hade varit tusen gånger bättre...
Tack för en underbar tag Klara!
Spelar man fotboll så gör man, tänker på knäna ;)

Kommentarer
Postat av: klara

Hihiiii <3

2012-06-19 @ 01:15:06
URL: http://klarafagberg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0