haha...

Tja, har inte bloggat javet hehe . Som ni inte vet är jag hemma från semestern.
Har tränat, vart med issa och tältat sen dess men inte hunnit med att informera er, lat som jag är:0
Idag ska issa egentligen ut med båten men istället ska hon bo här i typ fem dagar , hur gött! :OOOO) haha vi har typ mycket mycket planer. Just nu ligger vi i trädgården med täcke o datan+ bär o godis! 
Idag har vi varit på saltholmen, vi badade och solade men som grädde på moset skämde vi ut oss för typ 60 pers med att få rädda våran mat som typ 30 fiskmåsar festade på .. utstirrade och flumm men jajja.
notera  att jag ser ut som en bäbis :I
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Gud va söta tjejer!<3 saknar er!! Puss ha det bäst i fem dagar!! Haha, vi får ses när jag kommer hem hihi sååå saknar jag er!<3

2012-07-24 @ 22:21:52
URL: http://Bywilmaandersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0