Bang bang bang boy, youre going down down down boy!

Tja! Uppdateringen har ju inte direkt varit något att aplådera för, eller? nej. Jag har helt enkelt varit för lat för att logga in på datan:( Dessa dagarna jag har varit borta har jag: sovit över några gånger med klaraf, badat efter fotbollsträningarna, varit i stan, njutit av vädret och sist men inte minst taggat till justins konsert så hilma glad! :D (det var värt en smil) Imorhon åker jag till bohus malmön, klara har landställe där så det kommer bli skitkul! lääängar. Vi åker vid elva imorgon bitti så har börjat packa lite. Kommer hem på lördag och på söndag åker jag till Tyskland i en vecka. Herregud späckat schema känner jag nu:) Just nu ligger jag och kollar på extrema mammor på tv3 ska kanske kolla lite på gossip girl också. Puss lite bilder från dagarna.


Kommentarer
Postat av: tilda

om vi inte ses så säger jag det nu: ha det aasbra i tysklaaaand! see youu:DD

2012-07-13 @ 23:05:43
URL: http://tildaholm.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0