Åker imorgon!

Hej!
Dagen har vart askul, var med issa i stan och kollade lite köpte bara lite smågrejer till resan och så.
Gothia har ju dratt igång så det var sjukt mycket folk och haha alla killar typ frågade om vi kunde ta kort med dem.
Efter stan och allt stakande så drog vi till ullevi och kollade på öis-qviding gissa vilka som vann ? :D qviding! så jäkla grymt iochmed att öis är serieledare och att detta var deras första förlust :) 
När jag kom hem så var issa här en stund och sen packade jag lite tills imom, Har bara lite kvar nu men det tar jag nog precis innan vi åker imorgon bitti  (typ halv tio).
Nu sitter jag och kollar på teve och gör lite tidsinställda inlägg, ska snart sova tror jag faktiskt.
 
Och nu när jag ska vara borta så länge så ska ni få en hel drös med egopixx!
 
Haha sovtröja och allt ;;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0