Vi är bäst!

Hej!
Idag gick jag upp vid nio, klädde på mig träningskläder, åt och packade. sen drog jag o mötte dem andra för att sen gå till hållplatsen! vi åkte 17bussentill centralen och sen typ lila express till ale! När vi kom fram
kollade vi på två av killarnas matcher dem vann sin grupp grymt bra!
Sen spelade vi tre matcher och vi vann alla, vann gruppen:D vi e så bäst:) Nu hoppas vi bara att alla i änglagård blir blir sjuka ;) dem två senaste åren har vi förlorat mot dem i final o så:(
När jag kom hem så hade jag typ en kvart på mig att klä om till träningen så jävla seg var jag men träningen var ganska kul!
Nu ligger jag o kollar på någon fotboll med täcke o allt mysigt!:*
Bild på reklam o en på mig;) seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0