stan igen;)

Hej! igårkväll så somnade jag typ inte gick o la mig tolv men var fortfarande vaken vid två. haha detta låter konstigt men jag väckte pappa o ba: kan inte vi se på matchen ? han orkade inte så jag fick kolla själv hehe men stängde av typ duiekt för kom på att den typ skulle sluta klockan sex :s
Idg väckte mamma mig vi tio-.- därefter träffade jag wilma och vi drog in till stan :) Vi kollade lite köpte lite grejir och sen åt vi på donken onnyttigt men jajja hur ofta äter man där liksom? vi träffade rebecka klara och johanna , haha dem tog kort på mig när jag väntade på wilma :p såg så sjukt sur ut haha:D
Efter stan träffade jag Tilda och Eira vi kollade på the voice Sverige typ repris haha och bara chillade :)
Nu sitter jag på mitt rum har gäster och har nyss ätit (jag är inte suoersocial just nu)
Ikväll ska jg träffa Tilda och vet inte vad vi ska hitta på riktigt men fårse!:?
seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0