Dampmobil..

Hej!
Den senaste dåliga uppdateringen beror lite på min mobil jag har inte kunnat ladda upp några bilder ! ;/
Aja iaf Nu sitter jag och laddar över massa bilder på ett USB-minne , i början tänkte jag liksom att det vore käckt att börja med hälften av bilderna jahapp då står det typ såhär: du behöver yttligare 32 GB till för att detta ska kunna genomföras  (jag har bara 8GB på mitt hehe får la välja ut de viktigaste !
Idag vaknade jag halv elva för en timme sen :O av att en hantverkare skulle in på våran balkong för att lägga någon silikon och det värsta var att han inte gav sig han kanske stog utanför i en kvart och ringde på tills jag kom ner haha ;P
Idag ska Klara w bjuda mig på bio vi ska se New years eve ! kulska det bli. Nej nu ska jag äta , sen kommer ett collage på årets alla egopics haha intresant? nja :) seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0