2012

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men vadå? det var ju nyår! Här kommer hela gårdagen: Jag blev väclt vid elva för att ducha och sen mötte Tilda och Eira vi gick en promenad och köpte godis o sånt till kvällen:) sen åt alla lunch för att åka och titta på gp-fyrverkerierna:) fick inga bra bilder för dimman tog över haha:( När vi kom hem hämtade vi grejer och gjorde oss iordning hosS Tilda i minst två timmar!;) kul. Jag åt världens godaste mat igår bilder kommer! tolvslaget firades hos mig med tomtebloss haha! Jag gick från Tilda vid halv tre tiden vi hade en jättemysig kväll puss på er!
Idag gick jag upp typ tio i ett , ducha och gick hit ( till Tilda) nu ska vi göra någog roligare än att blogga!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0