Utelåst :(

Hej!
Igår hann jag tyvärr inte med nån bloggning hade träning och pluggade ;(  idag hade jag prov och läxförhör så aa ...
Detta ska jag ta igen haha!
Imorse så hade vi engelska prov , det gick bra tror jag! sen hade vi svenska o vi läste nästan hela lektionen. Vi ska snart börja skriva ''boken om mig'' ska bli så sjukt kul den kommer bli typ såhäääääär tjock ! har lite ideer till den!
Vi hade vikarie idag så satt o målade hela matten o No:n , gött var det !
Sista lektionen var idrottspår! vi hade ingen lärare så vi satt o kollade på killarna som spelade . Sen tog alla bussen hem (dem bor as långt bort) men jag gick haha left alone som alltid där;) när jag kom hem typ efter en kvart så hittade jag inte mina nyklar så fick gå tillbaka haha :( men hittade dem inte så jag gick in på willys o frågade sen så träffade jag killarna i min klass o dem sa att våran lärare hade dem , ooh tur i oturen för får dem imon liksom. Så då gick jag hem igen men mina astunga väskor och satte mig utanför huset haha hade en handuk som jag inte hade använt så satt på den ... ingen typ svarade i telefon eller var hemma men tillsist så svarade tilda så nu är jag hemma hos henne o myyser!
Vet inte vad vi ska göra men fårse puss! Hitta världens finaste bilder på Tilda , åååh vill ha ditt utseende! ps, kolla noga innan hon får spel o tvingar mig att ta bort dem :*






Kommentarer
Postat av: tilda

hahahahahaha naaaj din baaj! :D

2012-03-01 @ 19:48:57
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0