Stan!

Hej!
Idag vaknade jag klockan elva hade satt klockan bara för att rebecka o dem är så hilma morgonpigga?:ooo haha
Åkte upp till stockolmsgatan och mötte lite gött folk sen åkte vi upp till stan och kollade lite , rebecka köpte fin tröja på monki tills imon (hilmas tjejkväll) eller hon kommer ju inte bara använda den imon haha info där;)
Vi fikade på condeco , köpte en hallonsmoothie men den var skit äcklig så köpte en bulle istället :p
Imon ska somsagt hilma ha tjekväll så innan det ska jag göra iordning mig med Tova o Eira :) kulkul.
Nu sitter jag vid datan och ska strax äta , tror att vi ska åka till min farmor sen asså jag döööööööööööör. vill inte följa med tänker isåfall typ chilla vid deras åttio år gamla teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0