plugg:(

Hej !
Sorry for no bloging idag men vi har sjukt mycket läxor nu så det är → ;(
Idag gick jag upp vid åtta o fixade mig o sånt sen drog jag till skolan. Började med engelska och slutade med no.
Dagen var helt okej förutom att min kudde på slöjden smo vi har jobbat med ganska länge! blev ett hakkors ;( helt fail samma färger o allt självklart inte samma mönster men ändå segt haha så alla mobbade mig typ.
När jag o´kom hem så pluggade jag matte sjukt länge för vi ska ha prov, sen kom jag på att vi hade franskaglosor tills imon så jag fick börja med det! kommer inte att få alla rätt direkt men jajja.
Nu ligger jag vid datan och bara chillar kollade nyss på ett avsnitt av ph och är inne på facebook , snart ska jag göra en kopp te o kolla teve. Ha en bra kväll :)
svara riktigt ärligt vad är det första ni tänker på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"blev ett hakkors"

är inte hakkors det som symboliserar nazisterna? :)

2012-02-06 @ 22:27:28



Postat av: Anonym

2012-02-06 @ 23:53:40




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0