how could you be so, cold as the winter wind when it breeze yo

Hej!
Vet att jag har vart borta skitlänge hehe men nu kommer vad jag har gjort!
Fredags: stog på ica med Siri o två killar från p98 , fick 180 i dricks :) Efter ica så var jag med eira vi drog o köpte pizza (tjockisar) sen hade vi det gött kolla teve o drack te sen flumma vi lite (till eira: keeel)
Lördags: Jag var med Eira på dagen sen på kvällen kom Klara w hem från Sälen och hon skulle sova hos mig! haha somnade nog halv sex typ :s paradise hotel, som kollades klart, fan:( , chips , godis , teve, data var typ vad vi hade för oss, var ute lite också :) Gooo dag/natt . haha när Eira skulle gå hem typ två så öppnade hon dörren och då kom mina grannar katt in (dem bor under oss) haha jag hoppa typ en meter o skrek :s där väckte man dem.
Gött varde att ingen var hemma hela huset för oss själva :D <3
Igår: Tränade en bra träning , läste, kollade på teve och slappade sista dagen på lovet liksom.
Idag: Var i skolan led igenom dagen segt med vikarier o sånt:o sen gick jag o klippte mig med Wilma skit klipte 15 centimeter ... inte nöjd fan asså ser ut som aa nått jävligt fult iaf :/
Snart kommer före o efter bilder om ni ens vill kolla liksom.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Nej Sanna det blev jätte fint!! <3

2012-02-20 @ 20:19:35
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0