Busshållplatsen:(

Hej!
Sitter på busshållplatsen , bussen kommer om fem
minuter o sen blirde r.i.k . kommer flumma sönder på fotbollsspåret idg har typ ingen energi igår typ tio över åtta messade tova mig om hon kunde få glosorna i franskan tills idag jag ba what:o så satt jag typ o precis var klara med engelskan som jag hade pluggat hela dan:'(
Jag o Tova drog iaf till skolan o hämtade böckerna i spöregnet , seegt men aja.
Nu kommer bussen men det går inte o ladda upp bilder ibget internet så aa! puss


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej fina du. Nu har jag utsett en vinnare, kolla om det blev du som vann i samma inlägg där tävlingen var

( Vinn valfri vara från runns.se / erikasgarderob.se )!

Bli inte ledsen om du inte vann, för att om några DAKAR , VECKOR. Så kommer det sjukt stora tävlingar

som tex: Vinn bilietter till Justin biebers konsert och massa smycken tävlingar, iphoneskal tävlingar osv..

Du som följer mig via bloglovin och blogkeen så är det kanon! För då missar du ingen tävling och andra intressanta inlägg! Ha en SUPER KANON DAG och massa kramar från mig till dig!

2012-02-28 @ 16:50:01
URL: http://mohammedis.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0