Orientering, dålig uppdatering, regn och träning

Hej!
Jo , även fast man nästan inte fattar det så lever jag! great nu kan jag ju börja visa det på något sätt också!:D

I Tisdags så var jag, wilma o klara på lejonet o björnen. Gott sen tränade jag, två nya tränare också en av dem är riktigt goo faktiskt!

Igår var jag med issa klara johanna och klara på stan. Vi fikade o dem köpte lite grejer inte jag. finns en förklaring PANK...

Idag så var det en jävligt seg skoldag när jag kom hem sket jag i alla läxor o ba dog lite när jag kom på att jag skulle få panikplugga efter träningen:(
Träningen var bra! vi övade typ på att finta mm.
När jag kom hem var jag själv till typ nio, så jag pluggade lite o kolla på ice age haha bäst !
Imon blirde först stan med pappa sen övernattning med laget hos vär tränare Malin haha hemma hos henne ska bli så kul!;D
Nu ska jag sova så puss på er!:*


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2024976/images/2012/pic_200113402.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0