Kvällen o dagen.

Tja!
Lagkvällen var seriöst asgrym skrattade
ihjäl mig åt fridas app facegoo typ HHAHA, goa tjejer hela bunten!
Klockan halv tre kommer Malins granne in i huset asfull och typ 18år haha så upptäcker han oss och ska annordna massa tävlingar hahaha han ba jag ska låna teven sen ba är det ett helt jävla lag här malin? Sjukt kul att han ba kom o gick rakt igenom dörren. han var där aslänge och skulle sjunga godnattsånger o grejer, typ en o en halv timme:s
Somnade vid halv fem typ sen varde gå upp halv nio för vi skulle spela match!:S såå segt.
Vi mötte hovås billdal . Dem gjorde ett mål den första minuten sen var vi mycket bättre och hade typ fem offside och tio målchanser :(
När jag kom hem så dushade jag och sen fixade jag mig o lyssnade på musik, snart kommer klara och vi ska bara ta det lugnt . XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0