Inte..

...så mycket bloggning i helgen har haft lite fullt upp mem nu ska ni få reda på vad som har hänt!:)
i Lördags så sov jag hos hilma med klara tova och rebecka! kul varde haha vi somnade vid fem halv sex o vaknade vid halv nio :s för hilmas lillebror skulle passas men medans hilma passade han så halvsov vi och kollade på desperate housewifes(stavning?):D
Jag och klara drog hem till mig o lämnade mina daker vid två sen drog vi hem till henne och chilla , gjorde ett träningsschema som ska hållas till sommaren! ska köra nyttigt nu också!:)
Lite senare så kom rebecka och klara f.
Vi drog hem till mig o hyrde film , tror den hette en dag eller a one day. Dem gick vid typ elva o sen somnade jag typ vid tolv haha var skittrött!:)
Idag vaknade jag vid tolv har nyss dushat o fixat mig för m&m kommer hit och vi ska typ fika:((( fml mina nyttighetsgrejer går inte så bra men aja jag får äta lite bara!
Fårse vad jag gär efter, ringer nog någon!
Tack alla för en grym helg , skulle aldrig kunna sitta hemma hela lovet med familjen! ._. puss puss älskar er:*

ps. bilden är från när vi skulle måla mustasch på hilma när hon sov:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0