Grymma brudar!

Tja!
Idag vaknade jag typ vid halv tolv , åt och mötte sedan tova för att samlas med laget på kåken.
Vi mötte väster IF, dem var bra bra;) men inte tillräckligt haha det blev 5-0 ! grymma brudar det!
Efter matchen så drog jag till ica i ösregnet och köpte lite bakgrejer o så. När jag kom hem så gjorde jag pannacotta, mmmmmmmm så gott haha kollade instagram så var det någon som hade gjort det , klart man blir läskad? :o
Nu sitter jag nydushad i soffan och har världens mjukaste tjocktröja från bikbok på mig :I Ska nog inte göra så mycket idag förutom att äta pannacottan :P haha nejmen nog pratat om den nu, ha det bra bloggar senare puss!
haha i förrgår, thumbs up! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0