duuuuva

Hej!
Idag så var det skola som vanligt, ganska kul . Vikare o det e ju gött!
Efter idrottsspåret drog jag, klara f , rebecka o klara in till stan o fika på espressohouse, kultttt.
Köpte inget men skulle inte det heller.
På vägen hem från hållplatsen blev jag stannad och kramad av värsta peddo vikarien uuueeeew han skulle typ presentera mig för sitt kusin barn på engelska han ba: this is one of my good students , i had her for two years ago på blatte engelska man ba ooookej .... lite läskigt:s
Nu sitter jag i min säng o myser med en mjuk filt haha åt nyss också , ikväll kommer min brorsa hit han ska nog stanna en vecka eller nått för han hade någon spelning :)
bild: somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0