i feel good,

Hej!
Innat har jag lyckats sova 11 timmar o 45 minuter , fattar ni gick o la mig elva och vaknade kvart i elva!
Kanske inte så bra egentligen för då somnar jag väll inte ikväll , men då är det bara att läsa lite ur min ny bok vet inte om den är bra lite gammal kanske men kommentera om den är bra (eira jag tror du har läst den). Den heter ''simon o sofia''.
Tror att det blir skola för mig imon eftersom att jag hela tiden känner mig bättre tillexempel så har min hals blivit mycket bättre snabbt ! och ingen feber så idag blir bara en vilodag.
Igår vad det nån som tipsa om att jag kunde önska mig iphoneskal. tack för tipset men har redan kollat in några skal, dock sa jag det försent och skalen kommer inte hinna komma till Sverige innan min födelsedag ...
Men man kan alltid önska sig nåra från typ nån mobilaffär
Nu ska jag kolla bloglovin seya !

Kommentarer
Postat av: Tilda

Im sick too! nya (även fast du är frisk) :*

2011-09-07 @ 17:33:12
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0