Överarbetat o fult !

Hej!
Igår hann jag inte blogga hehe sorry men berättar nu iallafall !
Jag kom hem från skolan åt o sånt sen kom Issa. När jag var och tränade i två timmar så satt hon hemma hos mig på min säng och tog tusen egopix o spelade slut på batteriet på min mobbe haha !
Sen när jag kom hem dushade jag o fixade mig innan vi drog ut för o köpa feta godispåsar och hyra film!
Lite senare mötte vi Rebecka o Klara f vi köpte pizza och sen sov vi över allihopa myys!
Imon fyller min pappa år så idag ska jag o min brorsa + lite mamma ge han i present att gå på bio med la famille ...
Så jag åker nog om en och en halv timme typ (:
Medan jag ät borta får ni hadet så bra gull gull
Våran klass 7c , jag står näst längst ut till vänster på mittenraden brevid en lärare haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

höger*

2011-10-29 @ 18:48:15



Postat av: klaris

höger * ;P <3

2011-10-29 @ 20:49:32
URL: http://is



Postat av: klara

när tänke du säga att du blivit kille haha ? ;)

2011-10-29 @ 23:28:47
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0