:)

Hej!  Gud har problem med blogg.se , ingen av mina inlägg publiceras inte :/ Iaf idag hade jag tjejkväll med dem mysigaste tjejerna i världen haha det blev typ 16 pers lite trångt i soffan när vi kollade på skräckfilm ! idag innan middan så var jag med klara  w hon hjälpte mig o förbreda , kul vardet!  Fick massa fina presenter som kommer på bild ( kanske tsm med lite andra födessedagpresenter som jag glömt lägga ut:$ ) . Maten var jätte god lasagne och till efterrätt vlev det pannacotta ( misslyckad as hell) blev skita ledsen när den inte hade stelnat , vist samma smak o sånt men inte alls samma grej ...  Efter största delen av tjejerna hade gått var det bara jag , rebecka , klara f och nora kvar haha klara åt massa av det godiset hon gav mig , söt e hon ;(  Tack för en underbar kväll puss !  ps. bjuder på bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0