non blogging :/

Hej!
Vi ser det från den posetiva sidan nudå! Jag kan alltså skriva ett längre inlägg om hela helgen :D
Fredag: Vi var på skol-bio ''Upp med händerna'' en fransk film den var rätt dålig men grejen var att vi slutade tidigare i stan! . När vi slutade gick jag , Wilma Klara w och Issa till pizza hut och käka ashungriga var vi! GOTT!
Sen gick vi i några affärer åt gratis tårta (den dära 600 meter långa ;D) gott det med , sen var det träning kul som satan ! På kvällen var jag, Kara f, Klara w och Tova hemma hos tova och hade det gött ! Bra dag köpte föresten ett puder på stan (info)
Lördag: Jag stod på ica och packade , fick dock inte lika mycket pengar denna gången ... bara nittio typ . Aja det jämnar väll ut sig (: Efter ica så var jag hemma hos tova (gick knappt att komma in i hennes hus) hennes föräldrar hade nån mingelfest. Jag tova o hennes kompis som jag inte känner gick o hyrde film o käka godis hela kvällen innan jag drog hem när mina föräldrar skulle gå.
Söndag: På morgonen/förmidagen var det träning! nästan roligaste träningen ever asså :D Vi spelade hela tiden förutom uppvärmningen. Efter det var jag med Tova , vi lämnade tillbaka en film och kollade på fear factor. MYS.
Idag: Idag började vi fem över nio gött på måndagar ! Engelska, so , luch , matte och no var dagens ämnen segt!
Efter skolan skulle jag och Issa åka till stan med jag orkade inte så vi stannade hemma och tände massa ljus hihi , vi kollade på Tv o sånt med .  Nu följde jag nyss henne en bit till hållplatsen (:
Det har ni det ni har missat :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0