duschat..

Hej!
Igår var jag på släcktmiddag och innan det var jag med Hilma , så jag han inte blogga men det var iallfall en bra ursäkt...
Idag var det lagdag (två elever från varje klass i korridåren blir till en grupp) Vi gick runt delsjön , det blir typ 1, 4 mil.
Halvvägs skulle vi få pannkakor men ''pannkakorna'' var typ djupfrysta och äckliga :( tur att man fick grilla marshmelose(stavning ?) efterråt.
När klockan var typ ett fick man gå hem , då var Hilmas cykel stulen , stackars henne! Vi letade rätt länge och hittade en cykel på vägen men det var en i åttans som också hade blivit stulen . Det var det ända vi hittade men han blev iallafall glad .
Efter detta cyklade jag Johanna och Klara hem till Johanna och bakade kladdmuffins (: gott! sen Spelade jag och Johanna Wii. Kul!
Nu har jag nyss duschat och ska snart kolla bloglovin ! hadetbra bloggar mer imon då är det idrottsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0