Spotify..

Hej !
Idag var det skola as usually men jag var inte med på idrottspåret för jag var så himla hostig där på moronen ):
Sedan jag kom hem har jag gjort läxor , läxor , läxor och juste jag läxor..
Vi  har prov imon och på fredaf nästa vecka + läxa imon-torsdag-fredag.
Nu sitter jag i soffan och bara slappar med lite skön musik kunde jag ha sagt men så är inte fallet , jag har suttit och laddat ner spotify-appen i mobilen ett tag nu och när man ska logga in står det typ :har du läst och accepterat vilkoren
två alternativ , show term eller i have read them..
Jag tog show term och den laddar as länge så det är as segt :(
ikväll är det träning men jag ska bara ta det lungt på den inte var med på allt men vi har ju halvplan så det är nof inte så mycket spel.. och det är ju bra iochförsig!
Nej nu måste jag nog stänga ner datan och ägna mig åt det som jag fortfarande har kvar innan träning (inklusive spotify haha) seya..

ps. ikväll kommer bilder från igår när jag bakade  (:


skoan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0