Pasta pesto.

Hej!
Det har varit en bra dag ! Vi hade först So , häsla , engelska , språk , lunch och sen bio.
Tusen gånger starkare var bra. Men boken var bättre ! klart bättre , det som är bättre med böcker är att man kan skaffa en egen bild av personerna.
Nyss kom jag hem efter att ha varit på ''addition'' för en film, med Tova , Klara och Hilma jag var inte med (suger på det)
Sen har jag handlat också hakade på mamma för att hjälpa bära (:
Nu pluggar jag franska och har gjort klart matte läxan för ett tag sedan.
Ikväll blir det slapp slapp slapp och åter igen slapp, med datorn i sällskap eller teve.




Kommentarer
Postat av: tilda

va? vilken film?! :D

2011-03-04 @ 17:08:42
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0