Klippt mig!

Hej!
Idag är det måndag som dom flesta av er redan vet då, idag började vi klockan tjugo över åtta med matte efter det no, svenska, lunch, so och klassråd.
Efetr skolan skyndade jag mig hem för att ära lite sen gick jag till frisören där klippte jag ungefär fem centimeter (det syns inte) och så klippte jag upp det där fram.
Ganska nöjd faktiskt men jag är den personen som märker det mest typ (:
Nu ska jag göra svenska läxan som vi har tills imon och sen ska jag kolla igenom musikläxan.
Nästa vecka har vi två/tre prov buhu ;(
Ps. detta med dagens outfit har inte gått så bra hitills men jag ska skärpa min (snart) seya!
nu kommer än kommentar jag inte fatta alls , snäll förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0