king speach..

Hej !
Somsagt blev det ingen bloggning igårkväll för jag var på bio med familjen , vi så ''King speach''.
Filmen var sådär men maten var god! (:
Igår kom vi hem typ tolv , då satte jag mig framför teven och iphonen en stund och sen så somnade ja..
Idag blir det säkert en lugn lördag , har inga planer iallafall (:
Ska kolla på ''Svaleskär'' och så :D
Funderar fortfarande på en ny header är absolut inte nöjd med den gräsliga headern jag har nu hehe man ändrar sig fort ;)
Nejmen jag ska kolla på det där någon dag när man orkar ta i tur med det.
Nu ska jag äta frukost seya!

ps, hata ''Angry birds'' för jag har klarat alla banor nu snart och då är det slut typ :(





Kommentarer
Postat av: KLARA

Ja, det är det jag menar! för lite banor på angry birds , trååkigt!

2011-03-12 @ 14:08:05
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: tova

jaa..?? det var inte så bra väder

2011-03-12 @ 20:21:07
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0