Kändisar haha..

Hej!
Idag var jag på stan med Klara och Wilma, det var kul haha vi såg tre kändisar ;) ganska pinsamt för vi snackade om filmen dom va med i och då kom han som va med han hörde säkert hehe ;)
Jag köpte faktiskt inte förutom en macka och en fanta på lepain francais haha intressant ;) nejmen mysigt är det där.
Sen var vi hemma hos mig en stund och typ spela lite kort laddade ner några appar (jag vet jag har ett liv) (ibland).
Klockan halv sex var jag i lisebergshallen för att kolla på Pixbo-Falun, Pixbo vann när det var sudden så jepp det var bra (:
Nu sitter jag helt fast i ''apple-värden'' där jag hänger mycket.
Men vi ses imon , då är det match , läääängtar vi ska möta utbynäs och dom är ganska bra så vi får iallafall lite motstånd ju.
Vi ses hejdå!


jag och tova. PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecka

Det är på söndag vi ska spela match. :)

2011-03-18 @ 23:49:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0