Igår..

Hej igårkväll blev det ingen bloggning så det kommer idag istället!
Jag , Tova , Tilda och Hilma åkte in till stan för att köpa godis på 4-gott, gott är det!
Efter det så satt vi på min altan i typ en timma i solen och käkade godis sriöst det var typ sommar igår (:
På kvällen var vi ute i kålltorp och bara njöt av solen + papaya coconut (haha)
Sen kollade jag på någon film som jag inte kommer ihåg var den hette men bra var den iallafall .
Idag ska jag spela träningsmatch mot utbynäs borta tror jag men det är inte föränn i eftermiddag så jag kanske hinner göra något innan nu kommer bilder från igår PUSS







Sol.

Kommentarer
Postat av: Nora :)

Snygga bilder! :)

2011-03-21 @ 18:58:59
URL: http://nosmosplejset.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0